Zašto afa alge II dio.

Energija

Alge nazivamo materijaliziranom Sunčevom svjetlošću. Često ljudi osjećaju priljev snage relativno brzo nakon uzimanja algi, mada se korist od njihove uporabe povećava vremenom – naročito kod AFA algi koje kombiniraju kozmičku i zemaljsku energiju.

Eliksir za mozak i živčani sustav

Sve su alge korisne za nervni sustav ali najdjelotvornije su AFA alge. One bistre misao i poboljšavaju zapamćivanje i pamćenje uopće. Balansiraju lijevu i desnu moždanu hemisferu i potpomažu razvoju integralnog ili holističkog mišljenja koje kombinira logiku s intuicijom. Razvijaju se kreativne sposobnosti i povećava produktivnost mozga. Stimuliraju više moždane centre (epifizu – tu se nalazi biološki sat odgovoran za razvoj i sazrijevanje osobe, za njegovu vezu s kozmosom; hipotalamus – centralna distributivna stanica i koordinacijski centar mozga, predstavlja vezu sa podsviješću i s vegetativnim funkcijama; hipofiza – dirigent i koordinator hormonalne djelatnosti). Osim toga, AFA alga aktivira suptilna osjetila, regulira san, obnavlja živčane stanice i olakšava njihovu međusobnu vezu.

Zelena krv planete

Krvotvorni učinak mikroalgi potvrđen je u više navrata. U tom pogledu najveći i najpotpuniji efekt imaju AFA alge. Blagotvorno utječe na ljude oboljele od anemije zbog neishranjenosti, na djecu, trudnice, dojilje i žene s materičnim krvarenjem. Normalno i kod svih ostalih ljudi efekt na krv je izvanredan, a znamo da je krv nosilac vitalnosti organizma.

Hranjenje i pročišćavanje tijela i duha

Obična, svakodnevna hrana često sadrži mnogo toksina (otrova), otpadnih tvari i kalorija. Vremenom, takav način ishrane dovodi do intoksikacije organizma što često rezultira raznim poremećajima i bolestima a često dovodi i do gojaznosti sa svim njenim neželjenim posljedicama.

Modrozelene alge su 100% kvalitetna hrana bogata svim sastojcima neophodnim za normalno funkcioniranje organizma u cjelosti usvojiva, ne sadrže ni otrovne ni štetne tvari, gotovo bez kalorija a uz to djeluju pročišćavajuće, stimulirajuće i obnavljajuće za tijelo čovjeka.

Kada se osjetimo umorni i radno nesposobni uz glavobolju i probleme s pamćenjem, najvjerojatnije je uzrok  “začepljenje” organizma otpadnim i štetnim tvarima iz hrane, vode  ili zraka.

Većinu programa za pročišćavanje je teško izvesti i oduzimaju puno vremena. Najjednostavnije je smanjiti obroke, prestati pušiti i piti alkohol te u hranu uključiti modro-zelene alge.

Osim što pročišćavaju nagomilane toksine, štetne masnoće i sluz, alge osiguravaju sve nezamjenjive (esencijalne) amino- i masne kiseline, vitamine i minerale, jačaju imuni sustav, stimuliraju mozak i štite od oboljenja. Njihova je uporaba potpuno bezopasna. Naročito su korisne tijekom zime, za djecu i adolescente, trudnice i dojilje, ljude podložne stresu i velikim umnim i fizičkim naporima, kronično oboljele i rekonvalescente.

Preporučljivo je započeti polagano. Postoji program za lagani početak, koji osigurava detoksikaciju (čišćenje) organizma te postepeno privikavanje na alge. U krajnjoj mjeri rezultati su uvijek blagotvorni, međutim, u početku jako punovrijedna hrana može djelovati kao lagani šok. Dok se čovjek nepravilno hrani, ne može se osloboditi toksina. Alge stimuliraju njihovo čišćenje a siguran znak zato je tzv. ljekovita kriza, koja se može očitovati laganom glavoboljom, proljevom i određenim neraspoloženjem tijekom prvih nekoliko dana uporabe.To je znak priljeva toksina, nataloženih u stanicama, u cirkulaciju krvi – predstavlja dobar znak koji nas ne treba obeshrabriti. Ubrzo nakon toga, koža, kosa i nokti postaju zdravijim i ljepšim, a svi unutarnji organi počinju raditi usklađenije i efikasnije.

Preporučam prije korištenja algi ukratko opisati kako spavamo, kakve su nam pažnja i pamćenje, da li imamo sklonost depresiji, imamo li kakve tjelesne tegobe, osjećamo li pad energije i kako često… Ako treniramo – kakva su naša postignuća, kako se dugo odmaramo itd. Nakon nekoliko tjedana možemo usporediti stanje, odnosno vidjeti učinak.

Prosječne dnevne potrebe odraslih osoba za algama su oko 1 gram. Ako je organizam iscrpljen ili je došlo do ozbiljnog oboljenja, doza se treba povećati nekoliko puta s ciljem bržeg obnavljanja i normalizacije biokemijskih pokazatelja. Pošto su alge hrana, ne postoji opasnost predoziranja, navike i dr. Jedino kod kelpa koji je bogat jodom treba paziti na preporučenu dozu.

Obvezatno se preporuča povećati unos vode, kod zdravih ljudi to iznosi 2.5 litre dnevno – po mogućnosti piti mineralnu negaziranu vodu a izbjegavati vodu iz vodovoda ( klorirana je i zagađena), a ako se već ne može izbjeći onda ju je potrebno prokuhavati.

Budući alge snabdjevaju organizam velikom količinom energije, mnogi ljudi se opterećuju još težim djelatnostima. Razumnije je tu dopunsku snagu  iskoristiti za obnavljanje organizma ( san i odmor su pri tome jako važni).

Po pravilu, korist od uporabe alge raste vremenom, doza također, što ovisi o načinu života. Mnogi ljudi osjećaju blagotvorne promjene već prvih nekoliko dana ili odmah. Drugi mogu imati potrebu za većim količinama i osjećaju učinak tek nakon mjesec dana.

Budući alge rješavaju problem “skrivenog, staničnog gladovanja”, njihova uporaba može imati nevjerojatne učinke – vraćanje čula mirisa, smanjenje nervoze kod djece, poboljšanje uspjeha učenika i studenata, reguliranje sna, olakšanje premenstrualnog sindroma, astme, alergije i migrene, poboljšava stanja kod anemije, reumatske groznice, Alzheimerove bolesti, epilepsije, multiple skleroze, raka itd.

Ipak, ne treba očekivati trenutačna čuda – kada je riječ o ishrani najbolji se učinak postiže nakon 3-6 mjeseci, ovisno o stanju organizma. Ako uistinu želimo promjeniti stvari na dubljem nivou i ako smo uporni godinama, možemo doslovno preustrojiti svoje tijelo i uživati u stvarnom zagrljaju zdravlja i vitalnosti organizma.

Hranjenje s holističke točke gledišta

Holistička medicina proučava čovjekovo zdravlje na nekoliko nivoa- tjelesnom, emocionalnom, psihičkom i duhovnom. Na svakom nivou pojedinačno “hranimo” svoju energiju ovisno od toga s kakvim supstancana i vibracijama dolazimo u kontakt.

Ako se ograničimo samo na tjelesnu stranu zdravlja, ono ovisi o četiri osnovna faktora – prehrana, čišćenje organizma, tjelesna aktivnost (vježbanje…) i odmor. Više pažnje ću sada posvetiti hranjenju i čišćenju tijela:

Prehrana je važna jer njome osiguravamo, neophodne za normalno funkcioniranje organizma, brojne mikro- i makrohranjive tvari. Mikrohranjive tvari su vitamini i minerali koji sami po sebi nisu izvori energije. Tu ulogu imaju makrohranjive tvari (bjelančevine, masti i ugljikohidrati ) pod uvjetom da ima dovoljno mikrohranjivih tvari. Još u drevnoj kineskoj Knjizi promjena ( Ji czin) piše: “promatraj čime se čovjek hrani i znat ćeš njegovu bit”.

Ishrana se može promatrati s različitih aspekata. Do sada je medicina promatrala više njene fizičke i kemijske aspekte – kalorije, odnos između bjelančevina, masnoća i ugljikohidrata, vitamina i minerala dok se u zadnje vrijeme sve veća pozornost posvećuje  suptilnoj strani prehrane – energiji, informaciji itd.

Zadnjih godina se razvija znanost o staničnoj prehrani koja proučava sve ove stupnjeve – od odnosa između bjelančevina, ugljikohidrata i masnoća do energetskih i informacijskih pokazatelja.

Ako je jedna stanica dobro ishranjena posjeduje veći vitalni potencijal i kao rezultat toga, oboljeva mnogo manje, obnavlja se brže, živi duže i funkcionira punovrijednije. I dok je ranije za čovjeka bilo od najveće važnosti stanje mišića, danas je ipak važniji Psiho-neuro-endokrino-imuni sustav.

Što je ljudski organizam više izložen stresu, utoliko je od veće važnosti pravilna ishrana. Malo ljudi razmišlja o problemima staničnog gladovanja tj. malo se gleda na kvalitetu onoga što se jede a više na količinu ( kvantitet). Postoji tvrdnja da čovjek posjeduje urođenu sposobnost izbora hrane prema potrebama tijela. Na žalost, ne možemo uvijek računati na tu našu intuiciju budući je kompromitirana suvremenim, neprirodnim načinom života. Od izuzetne je važnosti svjesni odnos prema ishrani, preodgoj svojih ukusa i navika ovisno o tome kako smo odlučili usmjeriti svoj život.

Postoje različiti sustavi hranjenja koji nose nešto racionalno u sebi i primjenjivi su za određene slučajeve, međutim niti jedan se ne može primjeniti kao panacea. Svaki čovjek ovisno o svom zdravlju, moralnim vrijednostima, financijskim mogućnostima itd., prolazi kroz različite faze svog života u kojima primjenjuje jedan ili drugi sustav – ponekad na štetu vlastitog zdravlja. Slijedi kratka informacija o različitim pristupima prehrani:

 Mješana i jednolična prehrana

Budući većina namirnica, koje koristimo u svakodnevnoj prehrani, sama po sebi ne sadrži baš sve neophodne tvari za normalno, skladno funkcioniranje organizma, potrebno ih je kombinirati. Različita hrana je nalik različitim ljudima – oni se ne slažu uvijek međusobno. Smatra se da cijeli niz oboljenja nastaje kao rezultat nepravilne kombinacije nedovoljno punovrijednih namirnica.

Idealno bi bilo, gledajući sa holističkog stanovišta, konzumirati hranu koja sadrži sve neophodno u sebi, ne mješajući je. Najbliže tom idealu su mikroalge, proizvodi pčela, voće, povrće, žitarice i mlijeko.

S praktične točke gledišta, najlakše organizmu možemo priskrbiti sve potrebne sastojke iz – algi. Osim toga, one se dobro kombiniraju (podnose) sa drugom hranom nadopunjujući je i čineći je lakše iskoristivom (usvojivom). Budući su alge jako koncentrirana hrana, nije preporučljiva njena samostalna uporaba ( ona je suplement – dodatak – ostaloj hrani).

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s