MLM

Ako vas intrigiraju pitanja poput ovih:
Koja je cijena slobode?
Osjećate li se ponekad kao da ste u zamci?
Vjerujete li u “čarobne sagove”?
Što je najveća prilika u povijesti svijeta?
Što je  Mrežni Marketing  (MLM)?
Koja je razlika između MLM  i Piramide? …

PROČITAJTE knjigu  John Kalencha

 

 “NAJVEĆA  PRILIKA  u  POVIJESTI  SVIJETA”

Knjiga završava rečenicom “Možete letjeti, ako probate!”

“The Greatest Opportunity In The History of The World”,  Izdavač, Katarina Zrinski 2000.Varaždin
Sažetak iz knjige “Najveća prilika u povijesti svijeta” sačinile Zlata i Eli, travanj 2003.

Ako smo vas zaintrigirali, a nemate vremena pročitati cijelu knjigu, ovdje je sažetak. Napravljen je s ciljem pozvati vas da pomnožimo svoje snove i ostvarimo ih. Ovdje izloženo može vam pomoći u odluci krenuti, a u kasnijem radu uštedjeti nevolje, skratiti i ubrzati put do uspjeha. Najbolje od svega je vlastito iskustvo, stoga izaberite jedan Mrežni marketing i dajte najbolje od sebe!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

“Istinski napredak u MLM-u / Marketinškoj mreži  dolazi samo onda kada volite svoju djelatnost onoliko koliko volite svoje proizvode i tvrtku.” ~ Autor

Znanje je moć. Naoružani tom moći bit ćete u stanju pokupiti čarobne sagove na bilo kojem mjestu. Ipak da biste to mogli učiniti, morate biti otvoreni i morate htjeti sagledati stvari u drugačijem svijetlu.
Najveća stvar koju ljudska duša čini na ovom svijetu ja da nešto vidi, i da to što vidi izrazi na jednostavan način. Stotine ljudi govori za jednoga koji misli, a tisuće ih misli za jednoga koji vidi. Vidjeti jasno je poezija, proročanstvo i religija u jednome  (16,17)

Jim je znao za mogućnosti koje daje Marketinška mreža. Pokušao je već prije, ali nije sve ispalo kako je očekivao. Kao posljedica neuspjeha stvorio je sustav “sumnjičavosti”. Nakon samo jednog neuspjeha bio je uvjeren da to nije za njega. Nakon što je otišao te večeri, osjetio sam prema njemu duboko sažaljenje. Bio je to sjajan momak, više nego talentiran da uspije, ali ograđen svojim strahovima i sumnjama. Ono što je Jimu nedostajalo bio je čaroban sag koji bi ga podigao visoko iznad ograda njegovih strahova i vinuo prema uspjehu kojega je tako silno želio i uistinu zavrijedio. Jednog dana na pogrebu svog dragog prijatelja Jim je odlučio …  usudio se promijeniti svoj život. Postigao je veliki uspjeh.
Sve to desilo se zato jer je bio spreman otvoriti sebe.  (18-21)

BITI
ČINITI
IMATI

Imamo to što želimo samo zato jer činimo ono što treba da to dobijemo. Biti, činiti, imati. To je način na koji stvari funkcioniraju.(22)
Mi nismo ono što ljudi imaju ili ono što ljudi čine. Mi smo ono što ljudi jesu.
To je upravo kao uzrečica “što vidim to vjerujem”. I nju smo okrenuli: “Vjerovati znači vidjeti.” Vidimo ono u što vjerujemo. Ni manje ni više. A sve dok ne povjerujemo da u životu možemo nešto imati, to nećemo vidjeti!

Izaberite živjeti svoje snove i ne pristanite na ništa manje od onoga što želite ! Kada to učinite, otvorit će vam se “sve nepredviđene okolnosti, susreti i sva materijalna pomoć …” bit će na vašem putu. (23)
“Učitelj se pojavi kad je učenik spreman”. Je li učenik u vama spreman?
Moja svrha je samo to da sa što više entuzijazma i što cjelovitije podijelim s vama ono što znam. (26)
Sve što radim temeljim na stvaranju novih, kvalitetnih odnosa. (30)
Jedna od ključnih stvari u ovom poslu je voljeti svoj proizvod. Uspješni poduzetnici u Marketinškoj mreži vole svoje proizvode toliko mnogo da ih oduševljeno preporučuju svugdje i u svako doba. (30)

MARKETINŠKA MREŽA je sljedeći logičan korak u evoluciji sustava slobodnog poduzetništva. Koji je razlog? Kombinira dvije najjače snage u radu u današnjem svijetu: širenje mreže i marketing. (30)
Kombinacijom ova dva moćna sustava stvara se snažna sila za distribuciju roba i usluga. (31)

Što  MARKETINŠKA  MREŽA  NIJE  

  1. MLM  nije ilegalna «piramida organizirane prijevare». Nije ni lanac pisama ili ilegalne lutrije u kojoj ljudi zarađuju na račun drugih koje uključuju u igru. Poduzetnici Marketinške mreže zarađuju samo distribucijom vrijednih proizvoda ili usluga.
  2. MLM  nije posao tipa «obogati se na brzinu».
  3. MLM  nije samo za profesionalne trgovce.
  4. MLM  nije obveza s punim radnim vremenom ( većina ga obavlja samo povremeno ).
  5. MLM  nije posao samo za muškarce. U stvari većina aktivnih i uspješnih ljudi u ovoj djelatnosti su žene.  (32,33)

JOB –  Just Over Broke. Imati posao otprilike bi značilo «imati nešto više od ništa» (34)

Marketinška mreža (MLM)
PRVI KORAK koji morate učiniti je odabrati  jednu tvrtku Marketinške mreže: onu koja ima proizvode koje smatrate fantastičnima, rukovodstvo kojem vjerujete i poštujete ga, koja ima čvrsti razvojni program poslovanja.
POČNITE tako da sami koristite proizvode koji vam se sviđaju i podijelite ih s članovima obitelji i prijateljima. To nazivamo zastupanjem potrošača. U MLM svaki put kada nekom preporučate proizvod, primate maloprodajnu proviziju. (35)
POSTUPNO, kako proizvode dijelite s drugima, nailazite na ljude koji su poput vas zainteresirani za poslovnu politiku. Poduprite ih radeći s njima, obučavajući ih i pomažući im sagraditi vlastite mreže.

U roku od 1 do 4 godina možete izgraditi posao koji mjesečno zarađuje 5.000 do 10.000 Eur-a pa i više, u obliku rezidualnog prihoda. Najbolji dio tog posla je što ne morate dolaziti na posao svaki dan da biste zaradili svoju proviziju.

MARKETINŠKA MREŽA JEST:

1. MLM je otvorena za sve punoljetne osobe, bez obzira na spol, obrazovanje, rasu, religiju, poslovno iskustvo, društveni položaj, dosadašnje uspjehe ili neuspjehe.
2. MLM je legalna etička poslovna struktura priznata u mnogim zemljama širom svijeta
3. Stručnjaci smatraju da je MLM momentalno na razini od oko 15 do 25 milijardi dolara godišnje vrijednosti prodaje.
4. Neka se od američkih poduzeća MLM nalaze na njujorškoj burzi.
5. U MLM posjedujete svoj vlastiti posao. Vi ste šef !
6. U MLM vi ste dobrovoljac. Nemate obvezu činiti bilo što.
7. Posao u MLM možete započeti sa samo 20 Eur-a pa sve do nekoliko stotina Eur-a. Taj novac služi za distribucijski komplet, popratni materijal za prodaju i početnu zalihu proizvoda
8. MLM je prilika za gradnju profesionalne karijere.
9. Nema potrebe primjenjivati taktike prodaje s visokim pritiskom kao ni manipulativne tehnike zaključivanja prodaje. MLM je posao “razvrstavanja” koji se temelji na pronalaženju pravih ljudi koji će odgovarati vama, vašem proizvodu i vašoj prilici.
10. MLM je sloboda izbora. Slobodni ste odabrati s kome, kada, gdje i kako ćete upravljati svojim poslom. MLM vam omogućava preuzeti kontrolu nad svojim životom. (36-38)

Mogu vam OBEĆATI ovo: kada shvatite ovaj posao i kada budete vjerovali da sadrži mogućnosti za preuzimanje kreativne kontrole nad vašim životima, i da možete sagraditi poput stijene čvrste temelje financijske i osobne slobode, vaš će se život potpuno promijeniti. (41)

Usudi se biti izvrstan. (45)
Moć bilo koje višeslojne strukture u obliku piramide dolazi iz njenog dna. Ako vrijednost prestane teći prema dolje (u obliku novca ili glasova), prekida se tok moći prema gore i cijeli se sustav ruši. (48,49)

Dakle ne radi se o tome ima li nešto strukturu piramide ili ne. Nema ničeg bitno lošeg u njenoj strukturi. Radi se o vrijednosti. Nedostatak vrijednosti je ono zbog čega je svaki poslovni poduhvat moralno, etički i pravno upitan.
Kada neko poduzeće, bilo ono konvencionalno ili poduzeće na više razina, ne ostvaruje pravu vrijednost, radi se o organiziranoj prijevari. Organizirana prijevara je poslovna šema ili plan u svrhu prijevare.
Zapravo “piramida” je dobra metoda za distribuciju proizvoda i usluga, a “piramida prijevare” drumsko je razbojništvo pod krinkom legitimne višeslojne strukture.
Postoji jednostavan način za provjeru mogućnosti bilo kojeg MLM-a, odnosno Mrežnog marketinga. Ako netko zarađuje proviziju od takse za registraciju koju biste platili da se pridružite tvrtki kao distributer, više je nego vjerojatno da je cijela stvar ilegalna! Ljudi dobivaju nadoknadu zato što vas uključuju u posao. Međutim, proviziju smiju zarađivati samo na proizvodima ili uslugama koje vi nabavite i distribuirate. (49)

Postoji samo SADAšnjost !

MLM je jedna od metoda marketinga i distribucije s najbržim razvojem u svijetu. Stopa rasta između 10-15% godišnje. Procjenjuje se da u MLM danas sudjeluje oko 15 do 20 milijuna ljudi širom svijeta. (53)
Na Europskom kontinentu živi preko 800 milijuna ljudi od kojih veliki postotak čine pripadnici imućne srednje klase. Područje Istočnog bloka i Mediterana nude ogromne mogućnosti za širenje MLM, budući da u njima živi visokoobrazovano stanovništvo koje vapi za poslovnim mogućnostima.
Velika Britanija je za mnoge prekomorske zemlje ulaz na europsko tržište.
Bespotrebno je reći da su Europljani vrlo uzbuđeni zbog svoje budućnosti jer, kako se čini, Europa će imati ključnu ulogu u globalnom širenju MLM tijekom 90-tih, pa i dalje. (54)
Izgleda da se u Australiji nalazi plodno tlo za ostvarivanje snova svakog pravog poduzetnika.
(55)
Širom svijeta MLM uspješno donosi inovacije u gotovo svim područjima koja se mogu zamisliti. (58)

MARKETINŠKA MREŽA
U MLM nema zaposlenika jer ste vi i svatko koga uključujete u posao neovisni izvođač. Ta razlika vam, kao vlasniku posla, štedi mnogo novaca i čuva od čestih glavobolja.
Druga značajna korist MLM je da birate s kim želite raditi.
Djelatnici MLM rade kad hoće, kako hoće i gdje hoće (obično izvan svojih domova, što donosi značajne porezne olakšice). Nema standardnog radnog vremena ili dućana koji možete otvoriti u točno određeno vrijeme. Upamtite i to da su djelatnici MLM dobrovoljci. Ovdje niste ni na što obvezni. Dakle samo o vama ovisi kako ćete voditi svoj posao.
Sljedeća razlika je “moć geometrijske progresije”.
Kada dovodite ljude u vašu Mrežu i učite ih kako da postignu uspjeh, poduzeće s kojim radite plaća vas za taj trud. Uskoro imate rastuću mrežu neovisnih graditelja poslovanja poput vas samih od kojih je svaki plaćen prema prometu roba i usluga u Mreži.
Naravno da neće svatko koga vi ili vaši suradnici uvedu u posao biti ozbiljni graditelji tog posla. Daleko od toga. Ljepota je upravo u tome da oni to i ne moraju biti. Sve što vam je potrebno za uspjeh u ovom poslu je šačica ozbiljnih ljudi u vašoj Mreži. (61-63)

REZIDUALNI DOHODAK
U MLM moguće je trajno, postojano povećanje bogatstva. Izuzetno uspješni ljudi odmah prepoznaju vrijednost koncepta MLM. (63, 64)
Za prosječne ljude to je najbolji način za ostvarenje rezidualnog dohotka. (70)
Uredskim namještenicima Mreža nudi životnu alternativu njihovim sve tješnjim radnim mjestima. (70)

ZAPOSLENE ŽENE
U MLM nema “plafona” koji bi žene sprečavao u napredovanju.
Žene čine 65 % svih djelatnika u MLM. MLM privlači žene iz više razloga; dodatna zarada, ovdje ne postoje prepreke zbog spola, obrazovanja ili iskustva.
MLM je “odgojni” posao jer je sagrađen na načelu brige za drugoga i poticanju drugih na putu do uspjeha. Činjenica je da žene bolje znaju govoriti i objasniti nego muškarci. (64-67)
To je savršen posao za zaposlene žene. (70)

PRIČE O USPJEHU
Za mene kao i za tisuće i tisuće djelatnika Marketinške mreže dodatni prihod je samo jedna od koristi koje pruža ovaj posao. Na vrhu popisa nalazi se OSOBNI RAST.

MLM doslovno preobražava ljude. Nešto tako posebno zbiva se s ljudima dok rastu i, osobito, dok izravno doprinose uspjehu drugih ljudi. Godine se brišu s njihovih lica čim prestane njihova zaokupljenost njima samima. Ovaj posao nudi mogućnost savladavanja toliko vrijednih životnih vještina: slušanja, komunikacije, javnih govora, poslovanja, organizacije, prijateljstva, financija, podučavanja, instruiranja … i dr. A kada vidite muškarca ili ženu, čije je samopoštovanje prije samo šest mjeseci bilo ravno nuli, kako sada ustaje i u prostoru punom ljudi govori s entuzijazmom i pouzdanjem, tada ćete shvatiti koliko je moćan ovaj posao.
Bez obzira tko ste ili gdje ste zapravo u životu. MLM vas može učiniti boljom osobom. Ja, ustvari, kažem da biti najbolji u ovom poslu znači biti najbolji u životu! (69)

Sažetak uspjeha

I možda najbolji razlog: Marketinška mreža je najbolji način na svijetu da obični ljudi postignu trajni i izniman uspjeh u životu.
Zbog svega navedenog Marketinška mreža je nazvana “valom budućnosti”. (70-71)

BUDUĆNOST. Prilično jednostavno, vi ste budućnost MLM. I znate li što ?
Iako je svatko različit, svi su jednaki – svi sanjaju o tome da postanu najbolji što mogu biti.
U MLM nema predrasuda. Nijedne! I to je jedan od razloga zašto ga tako volim; svi imaju zajedničku želju i svrhu – tu nema vremena ni mjesta za predrasude! (74)

BUMERI
Ako ste rođeni u SAD-u između 1946. i 1964., možda imate veći utjecaj na MLM nego mislite. Možda znate, to je bio tkz. “baby boom” razdoblje, tj. doba najvećeg natalitete u Americi – razdoblje odgovorno za stvaranje najutjecajnije društveno – ekonomske snage u Americi. Danas diljem Amerike ima skoro 76 milijuna pripadnika te generacije tkz. “bumera” (e.boomers) od kojih većina prolazi krizu srednje životne dobi i obveze podizanja obitelji.
Uspjeh i stalna ekspanzija MLM u SAD leži u kupovnoj moći bumera. Dajte tim ljudima ono što žele, i najveće prilika u povijesti svijeta bit će u vašim rukama. (74, 75)

Istina – ova generacija cijeni jednostavnu iskrenost.
Kvaliteta – bira proizvode koje će koristiti godinama.
Usluga – nema previše vremena za čekanje. Što je čekanje kraće, to bolje.
Zabava – ova se generacija igra više nego njihovi roditelji.
Zdravlje – netko je rekao da će bumeri biti zadovoljni ako u dobi od 100 godina – ni dana – prije – budu izgledali i osjećali se kao da im je 50! Zbog toga su pokušavali, i nastavit će pokušavati, sve što je pod nebeskom kapom moguće da zaustave vrijeme.
Sloboda – najvažnije od svega: ne govorite im što da rade. Oni zahtijevaju slobodu izbora.
Novac – Vole trošiti novac. Štednja nije u modi. U modi je “kako zaraditi više?” (78, 79)

PROMJENE su svuda oko nas i svijet se danas mijenja brže nego ikada do sada. (81)
Tri najvažnije ERE modernih vremena: doba agrikulture i doba industrije i današnje doba informacija i usluga. (82)

PREPUŠTANJE STRUJI
“Prepustite se struji” stav je šezdesetih, ali i prilično dobar savjet.
Fleksibilnost je ključ uspjeha na današnjem fluktuirajućem tržištu.
Svako progresivno društvo mora biti potpuno predano dinamičkoj transformaciji prema Dobu informacija i usluga. U suprotnom, uz rijetke iznimke, svaka zemlja i svaka industrija ili osoba koja bude plivala uzvodno, protiv plimnog vala, riskirat će vlastitu sigurnost, kao i sigurnost svoje obitelji.
Gdje se, onda, u takvoj slici svijeta, nalazi MLM?
Pa upravo tamo gdje se i očekuje: na vodećem mjestu. BIT MLM je u informaciji i usluzi.

KLJUČ uspjeha je u ispravnom stavu. Sve dok se ne otvorimo ideji promjene, nismo u
mogućnosti djelovati u skladu s njom.
Jeste li spremni utjecati na svoju budućnost?
Na budućnost MLM? Na budućnost svoje zemlje? (82, 83)
PODIJELITE SAN S DRUGIMA
Govorimo o vašim snovima, ne o vašim strahovima. Ovdje nema mjesta sumnji.
Želim da pretpostavite da možete slobodno kreirati savršeni posao za sebe.
SJETITE SE da ste na čarobnom sagu koji će vas ponijeti gdje god htjeli. (86-88)

Karijera iz snova
Pet najvažnijih osobina koje treba imati moj savršeni posao:

1. NOVAC
U našem svijetu novac je imperativ. Koliko nam je novca potrebno ovisi o tome što želimo i koliko vjerujemo da smo vrijedni.
Za mene novac je oruđe koje mi omogućuje da u svom svijetu funkcioniram slobodno i da ostvarim sve ono o čemu sam sanjao – a moji su snovi prilično veliki! Zato želim imati dovoljno novaca koji mi omogućuje financijsku slobodu biti, činiti, imati što hoću, ali i
doprinositi svemu što hoću.
Na novac gledam ovako; ono što radim, radim zato što to volim raditi i zato što vjerujem da je to vrijedno i za druge. Ako je to što radimo vrijedno, zašto zauzvrat ne očekivati i prihvatiti obilje? Pa zaslužili smo ga!

2. KREATIVNOST
Volim stvarati nešto čega prije nije bilo. Kreativnost je ključ mog osobnog rasta i osposobljavanja drugih. To je sredstvo mog izražavanja, plasiranja u svijet onoga što ja jesam i što radim.

3. POHVALA
Ovo je sto posto jedna od mojih najvažnijih potreba, i kao davatelja i kao primatelja. Pohvala je mjerilo mog nastojanja da ljudima promijenim život.
Volim podijeliti svoje obilje i uspjeh s ljudima koje volim i cijenim, kao i s onima koji unose veliku razliku u moj život. Ako mene pitate, pohvala pokreće svijet.

4. POVJERENJE
U sadržaj ove osobine ubrajam cjelovitost, odanost, prijateljstvo … Želim vjerovati ljudima, jer želim da ljudi vjeruju meni. Želim biti samo u takvim odnosima u kojima ljudi vjeruju jedni drugima. Znam da je to riskantno, ali jedino u takvoj okolini moj um ima slobodu stvaranja.

5. DOPRINOS
Već sam ranije napomenuo da želim učiniti VELIKU promjenu u životu ljudi.
Najbolje se osjećam kada ljudima pomognem da pronađu ono najbolje u sebi.
Svrhu mog života velikim djelom čine doprinos i služenje, a živjeti svoju svrhu najvažnija je osobina koju mi moja savršena karijera mora omogućavati!

Postoje i drugi sadržaji moje savršene karijere:
ZABAVA – ono što radim mora biti zabavno.
AKCIJA – da bih bio sretan, moram biti aktivan.
SLOBODA – vrijeme kad mogu biti sa svojom obitelji i prijateljima.

Šest pitanja i odgovora za one koji razmišljaju o karijeri u Marketinškoj mreži

1. JE LI TO PO ZAKONU ?
Potražite uspješan proizvod ili uslugu originalne vrijednosti i konkurentne cijene. UPAMTITE da je ovo biznis u kojem se traže posebni proizvodi, pa prema tome tragajte za visokokvalitetnim proizvodima. Učinite najbolje što možete da prvo isprobate proizvod kako biste se sami uvjerili u njegovu kvalitetu kao i u to da bi ga i drugi ljudi željeli. Tek onda možete krenuti u pohod. Upamtite i to da morate voljeti svoj proizvod. 80 % ovog posla čini ENTUZIJAZAM, a ključ entuzijazma nalazi se u zadnja 4 slova te riječi – enthusIASM: I Am Sold Myself – “Sam sam prodan”

Tražite tvrtku koja
* plaća proviziju samo na osnovu prodanih proizvoda, a ne zbog uključivanja novih članova,
* koja između ostalog naglašava maloprodaju,
* koja ne zahtjeva velike novčane investicije za sudjelovanje. Pažljivo promotrite kakva pomagala i pomoćne materijale za prodaju dobivate od tvrtke. Kvalitetna pomagala u prodaji obično je dobar pokazatelj kvalitete same tvrtke,
* koja vam neće krivo predstavljati mogućnosti vaše zarade. Dobre tvrtke drže se suzdržanih iznosa,
* koja potiče svoje distributere na pružanje aktivne podrške kao i na rukovođenje i obučavanje svojih ljudi.

2. JE LI TO JEDNOSTAVNO RADITI ?
Ključ uspjeha u ovom poslu je “dupliciranje”. Naime, ako jasno shvatite samu priliku kao i način na koji ćete je ostvariti, onda će i ljudi kojima je nudite to shvatiti, a to je upravo ono što želite. Ne dajte se smesti ako ne razumijete svu složenost sustava naknade. U ovom poslu možete zarađivati dok još učite.

3. JE LI TO ZABAVNO ?
Pogledajte ljude koji su već uključeni u posao.
Ovaj posao može biti zabavan više nego ste uopće mogli sanjati, a što ste duže u njemu, sve je zabavniji!

4. MOGU LI ZAISTA ZARADITI NOVAC ?
Da, istina je da je potrebno uložiti dosta vremena i energije prije nego primite prvi ček na 5.000 ili 10.000 dolara mjesečno, ali – svaki životni poduhvat počinje prvim korakom.
Ono što zaista trebate imati je dobar plan o ulaganju vremena i energije potrebne za
ostvarenje željenog dohotka.

5. HOĆE LI MI ONI POMOĆI U TOME ?
To je vrlo važno. Pitajte što će vaš potencijalni sponzor učiniti da vam pomogne, da vas podrži i obuči. Također pitajte što vam daje tvrtka. Mislim da ćete vidjeti da na tom području MLM zasjenjuje ostatak poslovnog svijeta. Razlog je taj što mi znamo da naš uspjeh ovisi o pomoći koju pružamo drugima!

Pitate se hoće li sve to biti garancija vašeg uspjeha? Neće. Niti u ovom, niti u bilo kojem drugom poslu nema garancija. Po tom pitanju nema garancija u životu.
Jedno je sigurno: bez obzira na to kako će taj vaš osobiti poduhvat uspjeti, ako uložite svoje srce i dušu i postanete najbolji što možete, naučit ćete nevjerojatno mnogo. Sve što naučite u ovom poslu promijenit će vaš život na bolje i učiniti ga jačim i odvažnijim nego ikada prije.

6. JE LI SADA PRAVO VRIJEME ZA UKLJUČENJE ?
Samo vi možete odgovoriti na ovo pitanje.
Pravo pitanje glasi: Kako znate je li ovo pravo vrijeme za vas ?

Upitajte se:
– Zadovoljava li moj sadašnji posao ono što mi je zaista važno?
– Živim li svaki dan život ispunjen smislom i svrhom?
– Stvaram li ostavštinu kakvu sam zamislio?
– Je li to što radim i kako to radim zaista ono što želim od života?
Ako vaši odgovori nisu potvrdni, osjećate prazninu, promjena je neminovna. Ili promijenite vaš odnos prema onom što radite, ili promijenite to što radite! (92 – 97)

PODIJELITE SAN

Marketinška mreža je posao u kojem ljudi rade s ljudima.
Njen dar dijeljenja s drugima daje veliku moć, zadovoljstvo i ispunjenje.
Smisao ovog posla je podijeliti svoja razmišljanja s drugima bilo preko telefona, bilo u razgovoru u dvoje u nekom kafiću, ili u grupi. Pri tom otkrivamo čitavu novu stranu u nama samima, ali i u drugima. Postajemo bliskiji. Pažljivim govorenjem i slušanjem omogućujemo da istina, koja živi u našim snovima, izađe na površinu naših života. (101 – 103)

PRIČA ZA KRAJ

Živio jednom mudar čovjek koji je bio vrlo omiljen među ljudima svoje zemlje. No bio je tu i zao kraljević koji je mrzio mudra čovjeka zbog naklonosti koju je uživao u narodu, a koju on, kraljević, nije imao. Stalno je tražio načine kako uništiti ugled mudrog čovjeka.
Konačno, smislio je plan.
“Sutra” rekao je kraljević, “kada mudar čovjek ode na tržnicu govoriti ljudima, i ja ću biti tamo. U rukama ću imati golubicu i pitati mudraca, reci mudri čovječe – ova golubica koju držim u ruci – je li živa ili mrtva? Ako odgovori da je mrtva, otvorit ću šaku i pustiti pticu da odleti. Kaže li da je živa, zdrobit ću je u šaci i baciti mrtvu na tlo. U svakom ću slučaju postići da mudrac ispadne budalom”.
Sljedećeg dana kraljević je stigao na tržnicu prije mudraca. Strpljivo je čekao, a kad se mudrac pojavio i počeo govoriti, izvadi golubicu iz krletke i povišenim tonom, da ga gomila čuje, progovori: “Mudri čovječe!” uzviknuo je, “Postavio bih ti jednostavno pitanje: Je li ova golubica koju držim u ruci živa ili mrtva?”
Gomila utihne. Sve su oči bile uprte u mudraca. Mudri je čovjek napravio stanku, pogledao prvo ljude, a zatim kraljevića, i rekao: “To što držiš u ruci ono je što iz toga napraviš!”(105)

MLM – MULTI LEVEL MARKETING, u doslovnom prijevodu: marketing na više razina
NETWORK MARKETING – sinonim za MLM, u doslovnom prijevodu: mreža koja radi

MARKETING Engl s trgovanje, trženje, prodaja (na veliko)
MARKET Engl vi kupovati, prodavati, trgovati; vt donositi, staviti u prodaju; prodavati na tržištu
MARKET Engl s 1. trg, tržište;; tržnica 2. trgovina, poslovanje (kupnja i prodaja); potražnja; st exch /stock exchange – burza/ novčano tržište; (tržna) cijena

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s